14 oktober 2005

Leuke indrukken over werelddierendag!

DAG BESTE LUISTERAARS het volgende:

we hebben hier enkele rijmpjes

de slang de spin de muis .

In de tuin was er een slang
o wat was ik bang.
In de tuin hing ook een spin
die had het daar naar haar zin!
In het huis is er iets niets pluis
want er zit een muis in het huis

tekst:Ilona Israƫl

de hond in de wei

Op de wei stond
een mooie hond
Ze was o zo rond
maar zakte gelukkig niet door de grond!
Ze woog geen gram
en was caloriearm.

tekst:Jessica Gilliet

de schorpioen en de salamander

Een salamander
kweekt als geen ander!
Ze zijn heel erg lang
maar ook heel erg bang.
Daar kunnen zij niet aan doen
ze zijn niet zoals een schorpioen!

tekst: Jennifer Gilliet

de wit met zwarte kat.

Ik ken een kat
en ben wit met zwart.
De kat is weg, ik heb ze sinds gisteren nier meer gezien.
Buurvrouw heb jij soms mijn arm klein poesje gezien?
Ja, ik heb ze daarjuist nog gezien.
als je ze vindt breng ze dan naar kamer tien.

tekst:Jessica Gilliet

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een mooie klasblog! Proficiat! Over veertien dagen komt de schoolsite online en kunnen mensen doorlinken naar jullie klasblog!

14 oktober, 2005 13:29  
Anonymous Anoniem said...

dit vin ik wel hele mooie gedichten ze zijn ook wel grappig

14 oktober, 2005 16:00  
Anonymous Anoniem said...

quinten,je hebt gelijk ze zijn mooi en grappig.
Waaw heb je het gehoord,over een paar dagen komt de schoolsite on.
cool!

14 oktober, 2005 16:20  
Anonymous Anoniem said...

dag meesters en kinders de nieuwe site is kei cool vinden jullie dat ook ??? de gedichten vind ik leuk en ook grappig maar da meester daar zoveel tijd in moet steken vind ik erg voor meester ik vind da schoon dat de meester da doet voor ons danku wel meester

14 oktober, 2005 17:17  
Anonymous Anoniem said...

kben blij dan er zoveel reactsis in moet steken en jennifer dat is wel erg lief van je over meester

14 oktober, 2005 17:43  
Anonymous Anoniem said...

merci quinten

14 oktober, 2005 18:07  
Anonymous Anoniem said...

kbedoel merci quinten

14 oktober, 2005 18:08  
Anonymous Anoniem said...

Ewel ik zijn te vreden met zo'n saait!
Maar meester heeft niet voor niks da gemaakt.Zoveel reacties op 1 dag waaw! Ik versciet ervan!!

14 oktober, 2005 20:57  
Anonymous Anoniem said...

yosra heeft gelijk hoor 42 reacties op een dag wat voor een klas is dat dat is nniet meer normaal he wijze klas alvast

14 oktober, 2005 21:07  
Anonymous Anoniem said...

ja zoveel reacties
das echt nie te doen
op 1 dag
khad da echt nie gedacht

14 oktober, 2005 21:30  
Anonymous Anoniem said...

Ja jessica je hebt helijk.

18 oktober, 2005 16:49  
Anonymous Anoniem said...

Ja dat is waar dat is echt niet normaal!
Maar ja het is de eerste keer dat we dat eigenlijk mee maken he.

Bedankt meesterWard voor al uw tijd!

MERCI!

18 oktober, 2005 19:25  

Een reactie posten

<< Home