28 oktober 2005

Reeds twee maanden voorbij !!!

En hebben jullie genoten van je extra dagje verlof ? Bij mij zit het dagje bijscholing er ook op en is de vakantie ook begonnen. Aan alle leerlingen van het zesde leerjaar dank voor de mooie start van dit schooljaar en de fijne momenten die we al samen hebben gehad. Hopelijk zijn de meesten tevreden met hun rapport en genieten jullie nu van een verdiende rust. Ontspan jullie nu maar eventjes om er daarna terug in te vliegen. Probeer jullie vrije tijd nuttig in te vullen want...


DE TIJD GAAT SNEL...GEBRUIK HEM WEL !!!

19 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Okee ik zal mijn tijd gebruiken
meester.

28 oktober, 2005 16:38  
Anonymous Anoniem said...

Ik ook,voor iedereen een fijne korte vakantie.

28 oktober, 2005 18:05  
Anonymous Anoniem said...

Hey Quintentje of schattike ik heb je gemist je mag van men ouders eens blijven slapen waneer kom je .
Quinten snapo is wel snapje denk ik Quinten ik blijf van je houden men liefste,schattike,Quintentje,mijn bloem,zon,maan,alles wat ik maar kan bedenken groetjes Hannah

28 oktober, 2005 19:48  
Anonymous Anoniem said...

Euh,Quinten het is wel niet de bedoeling dat je je boek rap leest,en zorgt dat je er snel van af komt he.Je moet hem lezen,en schrijven wat je (begrijpt.Je moet dat dan vertellen aan de klas en zorgen dat we het begrijpen.o.k.

28 oktober, 2005 19:51  
Anonymous Anoniem said...

Meester ik moest je nog iets zeggen maar ik ben het vergeten.
Na de vakantie ga ik naar huis gaan eten.
Is dat goed?

28 oktober, 2005 19:55  
Anonymous Anoniem said...

Ja,meester ik zal mijn vrije tijd gebruiken om te lezen.
Maar ook om iets te doen.
Maar toch veel lezen :).
En iedereen een prettige vakantie.
Tis misschien wel kort maar dat si niet erg.

28 oktober, 2005 20:39  
Anonymous Anoniem said...

ja ik ook maar heb een vraagje moeten wij die boekbespreking uit ons hoofd zegge of moeten wij dat op een blad schrijven ??

29 oktober, 2005 10:47  
Blogger ward ict said...

Wel Kimberley, je schrijft natuurlijk een samenvatting op een blad en dan moet je dit inderdaad van buiten leren want aflezen mag niet. Dit blad geef je trouwens aan mij.Wat je wel kan doen is de belangrijke kernwoorden uit je samenvatting aanduiden met fluo of op een apart blaadje schrijven en dit mag je bij jouw hebben als geheugensteuntje terwijl je vooraan staat. Veel succes !

29 oktober, 2005 10:57  
Blogger ward ict said...

Quinten, je hebt terug je tekst niet gecontroleerd, ik zal zo'n teksten vanaf nu verwijderen hoor. Het is toch maar een kleine inspanning om zonder fouten te typen en elke zin te laten beginnen met een hoofdletter.

29 oktober, 2005 13:13  
Blogger ward ict said...

Quinten en Hannah, als je jullie liefde wil betuigen aan elkaar kan je dat wel op je persoonlijke site doen hé.

29 oktober, 2005 13:15  
Anonymous Anoniem said...

De eerste dag van de vakantie en ik ben ziek.Ik heb mij de eerste drie dag verveeld,maar daarna .Was ik weer gezond en dan heb ik mij geamuseerd.

29 oktober, 2005 14:54  
Anonymous Anoniem said...

Dank u meester

30 oktober, 2005 16:08  
Anonymous Anoniem said...

Ah!De vakantie is zalig.En morgen is het suikerfeest,het kan niet beter!

02 november, 2005 19:39  
Anonymous Anoniem said...

Hey,klasgenoten en meester ik zit momenteel in Duitsland.Cool he.
Ik moet wel nog effen deze toetsenbord bekijken hoe dat hier in hemelsnaam werkt.

04 november, 2005 08:38  
Blogger ward ict said...

Yosra, ben je in Duistland suikerfeest gaan vieren ? Zorg dat er nog iets overblijft voor maandag hé...Dan kan ik ook nog meegenieten...

05 november, 2005 20:17  
Anonymous Anoniem said...

Aah,ik zal wel ook voor jou meebrengen als er nog iets is......grapje;)

06 november, 2005 10:20  
Anonymous Anoniem said...

Meester ik zal morgen dolma meebrengen.
Als er nog is ??

08 november, 2005 16:17  
Anonymous Anoniem said...

Meester dat is een turkse eten.

08 november, 2005 16:20  
Anonymous Anoniem said...

Zo snel dat de tijd gaat!

16 februari, 2006 14:31  

Een reactie posten

<< Home