23 december 2005

Lessen en taken

Lessen : boek 2 lezen en boekbespreking maken
dictionnaire Frans leren
Taken : rapport ondertekenen

Aan alle kinderen en ouders een vrolijk en sfeervol kerstfeest toegewenst !

En dat 2006 voor iedereen een fantastisch jaar mag worden waarin al je wensen worden vervuld, maar vooral dat iedereen gelukkig en gezond mag blijven.
De rest vul je zelf in !!! Geloof in jezelf !

Mijn klasje heeft terug eens bewezen dat het vol van de talenten zit...Zàààlig !
Ik heb genoten van ons kerstfeest waarbij iedereen zijn steentje heeft bijgedragen !
Leuke cadeautjes, mooie wenskaarten, nieuwjaarsbrieven, creatieve optredens in de vorm van dansjes, een heuse quiz, een grappig toneeltje, creatieve eigen gedichtjes en nog vele attenties !
En als toetje een lekkere taart, gebakken door de zus (Femke, een oudleerling) van Robin, die in de kerstvakantie verjaart.
'


Het is een plezier om meester te mogen zijn van zo'n attentvolle kinderen en ouders!




'

68 Comments:

Blogger ward ict said...

Handige papa, hé Quinten !

23 december, 2005 18:34  
Blogger ward ict said...

Ik ben blij Quinten .

23 december, 2005 19:08  
Blogger ward ict said...

Meester trek foto's van Tenerife.

23 december, 2005 19:12  
Blogger ward ict said...

This vakantie en niemand is hier.

23 december, 2005 19:14  
Blogger ward ict said...

Meester geniet van u vakantie

23 december, 2005 19:15  
Anonymous Anoniem said...

Dag meneer Ward,Ik ben blij voor jou en de kinderen dat het wel vakantie is.En meneer Ward zou ik eens wat mogen vragen??Zou je een foto's naar Quinten zijn e-mail sturen van hem op het kersttoneel a.u.b??dank u

23 december, 2005 19:19  
Blogger ward ict said...

Meester wanneer ga je vertrekken naar Tenerife?

23 december, 2005 21:06  
Blogger ward ict said...

Vandaag is er niemand.

23 december, 2005 21:06  
Blogger ward ict said...

Meester ik heb al mijn foto's verwijderd en ik kan er hene meer op zetten.

23 december, 2005 21:07  
Blogger Yosra E-B said...

Het was echt super het kon niet beter.P.s Meester wat minder leuk was dat is toen jij mij moest raden met de blinddoek,dat trukje past blijkbaar niet bij mij.Je moet iets anders verzinnen hé!!!

23 december, 2005 21:40  
Anonymous Anoniem said...

hallo het is hier met de nicht van yousra : wie vind er dat yousra vandaag goed buikgedansd heeft ?
+ jullie zijn wel gulukzakken jullie mogen da allemaal zelf in mekaar steken !!!

23 december, 2005 21:47  
Blogger ward ict said...

Ja Kimberley, ik heb het gezien als ik thuis kwam. Dan viel mijn euro dat ik dat mooie mandje ergens klaar gezet heb in de gang om het dan mee te nemen. Ik zal er dus nog eens moeten om komen ! Ik zit hier nu met dorst. Nog eens bedankt hoor!!!

23 december, 2005 23:17  
Blogger ward ict said...

Geen probleem hoor papa van Quinten. Geef nog eens je emailadres Quinten, want ik heb het niet meer. Dan stuur ik ze door.

23 december, 2005 23:19  
Blogger Yosra E-B said...

Veel plezier op reis meester.
En ik wens je het allerbeste erbij!!!

24 december, 2005 15:45  
Blogger Yosra E-B said...

Hey ik vond het kerstfeest best wel leuk!!!Of jullie dat ook zo vinden,dat weet ik niet.
Maar dat zal wel zo zijn.
Weet je nog het toneeltje???
Dat was pas grappig!!!!
Typ eens hoe jullie het vonden.

groetjes
Yosra E.B

24 december, 2005 17:28  
Blogger Yosra E-B said...

Meester ik heb mijn blog aangepast.
Wil jij er naar surfen???
Oja wil het muziek dan ook aanpassen??
Dank u

Groetjes
YOSRA E.B

24 december, 2005 21:15  
Blogger ward ict said...

Dat is te moeilijk om uit te leggen Quinten. Heel veel zoeken en surfen en lang prutsen...

25 december, 2005 09:04  
Blogger ward ict said...

Ziezo, de laatste post is afgewerkt voor 2005. Ik vind het wel raar dat er zo weinig gepost wordt bij elkaar. Er is dus weinig interesse voor elkaar. Maar jullie beseffen toch wel dat jullie blog alleen maar kan overleven als je regelmatig bij elkaar post. Iedereen heeft toch graag eens bezoek en commentaar op zijn blog.Dus blijf naar elkaar surfen via de blauwe naampjes op onze klasblog. Ik zal nog eens het voorbeeld geven. En let op je taalgebruik. Veel succes !

25 december, 2005 09:57  
Blogger Yosra E-B said...

Gelukkige kerstmis allemaal!!!!
Ik wou dat ik alles kon wensen wat jij in jouw handen wilt hebben.
Maar ik kan dat niet.
:(!!!!!

25 december, 2005 14:50  
Blogger ward ict said...

Meester zo mooie foto's.

25 december, 2005 20:08  
Blogger ward ict said...

Dank je wel Hamit. Zeg heb jij al eens naar je eigen blog gesurft. Die werkt hoor ! Ga maar eens kijken.

25 december, 2005 21:05  
Blogger Yosra E-B said...

Meester heb jij nog niets gemerkt van mijn blog????

25 december, 2005 22:55  
Blogger Yosra E-B said...

Zo te zien heeft iedereen een leuke vakantie.Want ze posten niet zo veel.Meester zal teleurgesteld zijn.

26 december, 2005 18:45  
Blogger ward ict said...

Waarom zou ik teleurgesteld zijn? Het is vakantie en de blog is ook aan wat rust toe, zodat er in 2006 met frisse moed weer volop kan geblogd worden.

26 december, 2005 20:44  
Blogger Yosra E-B said...

Héhé!Die zin van je is zo happy gezegd!!!

26 december, 2005 21:24  
Blogger Yosra E-B said...

Ik heb mijn spellingsshriften voor het zekereid mee ze!!!

27 december, 2005 16:30  
Blogger ward ict said...

Goed geantwoord Kimberley. Waarom zou het nu opeens maandag dictee zijn...

27 december, 2005 18:55  
Anonymous Anoniem said...

mss om te weten of je het nog allemaal kan de woorden/zinnen.
juist?

27 december, 2005 19:03  
Blogger ward ict said...

Zou kunnen hé. Welkom op de klasblog Shanake!

27 december, 2005 19:11  
Blogger Yosra E-B said...

En meester je hebt je foto ook veranderd.Zo nu sta je er mooier op!!!

27 december, 2005 23:07  
Blogger Yosra E-B said...

Meester ik ken dat liedje,maar volgens mij is dat een beetje anders!!!
Zo cool maat!!!
Van waar haal je dat???

28 december, 2005 13:05  
Blogger Yosra E-B said...

Jah kan.
Hij heeft niet gezegd wanneer maar ik denk dat hij morgen zal gaan.We zullen hem miss....hahaha
En ik denk niet dat hij zal gaan zonder het ons te zeggen.

28 december, 2005 15:22  
Blogger ward ict said...

Slimme Quinten, hoeveel maal heb ik dat in de klas gezegd dat er elk jaar wel iemand zijn brieven laat liggen...???

28 december, 2005 19:00  
Blogger ward ict said...

Dat liedje is een remix van DJ Cazlo, Habibi Dah, extra lang (5 min.) en inderdaad veel swingerder. En nee ik ben nog niet op reis, ik vertrek vrijdag, dus overmorgen Kimberley...

28 december, 2005 19:04  
Anonymous Anoniem said...

dank je meerster ward

28 december, 2005 20:15  
Anonymous Anoniem said...

Dat is een mooi
blog !!!!

29 december, 2005 17:25  
Anonymous Anoniem said...

wow kubra

29 december, 2005 20:52  
Blogger ward ict said...

Kübra, niet overdrijven hé. Een keer "Surf eens naar mijn blog is genoeg hoor...wij kunnen lezen...

29 december, 2005 21:01  
Blogger ward ict said...

Quinten, met mijn Engels zal je niet ver geraken hoor. Zo te zien ben je weer tot over je oren...

29 december, 2005 21:01  
Blogger ward ict said...

Dank je wel papa van Kübra !

29 december, 2005 21:05  
Blogger ward ict said...

Zou het niet weten Quinten, trouwens het staat volgens mij vol van de fouten...

30 december, 2005 10:56  
Blogger ward ict said...

Het gaat hier inderdaad zéééér goed. Het bloggen wil maar niet even stilliggen en uitrusten. Hopelijk ben je ook al volop bezig in je boek en herhaal je toch bijna dagelijks eens je dictionnaire. We zijn bijna halfweg de vakantie. Het is bijzonder koud en gevaarlijk glad ! Dus tijd om naar warmere oorden te vertrekken. Prettige eindejaarsfeesten allemaal!En mocht ik daar ergens een pc met internet toevallig tegen het lijf lopen probeer ik wel eens op onze blog te geraken. Zoniet tot maandag 9 januari 2006, uitgerust, ontspannen en in topconditie.
En nu vlug naar Zaventem.Joepiejééééééééééééééééééééééé !!!

30 december, 2005 20:07  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben bijna klaar met mijn boek.

30 december, 2005 20:29  
Blogger Yosra E-B said...

Meester als het daar is zoals in Marokko dan vind je inderdaad ergens een internet café.En als het tempratuur daar is als in Marokko is dat effen 19 graden ofzo,en wij bevriezen hier!!!
En dit wou ik er nog bij zeggen vergeet al de grijze wolken.Maar vergeet ons niet!!!Ontspan je maar goed,zo een goede leeraar heeft het ook verdiend!!!

Vele groeten!!!
Yosra E.B

30 december, 2005 22:07  
Blogger Yosra E-B said...

Meester ik kon er een tijdje niet op.Ik denk dat je wel weet waarom.En hier word er veel geblogt,ik dacht dat onze blog ging rusten??Een levende blog is nog altijd beter dan een dodelijke!!!
Vele groeten
Yosra

30 december, 2005 22:14  
Blogger Yosra E-B said...

Hey we zullen er voor zorgen dat er zoveel mogelijk word gepost.Dat als meester dan terug zal keren en op den blog surft minstens .....comments zal vinden.Deze bericht verwijder ik dan,ok????
groetjes Yosraxxxx

31 december, 2005 15:31  
Blogger Yosra E-B said...

Is dat het verslag over je boek???
Meester zal opkijken!!!
Zoveel comments,dat krijgen wij misschien op 4maanden op ons blog!!!

31 december, 2005 19:04  
Blogger Yosra E-B said...

Eens kijken in mijn agenda.....Oja bijna vergeten ik moet nog gaan aftellen 10 9 8 7....
Nog allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!!!!

01 januari, 2006 00:02  
Anonymous Anoniem said...

Master, so many comments! And my mummy zat and them thinks that them doodgaad hahahaha!

01 januari, 2006 01:26  
Blogger Yosra E-B said...

Wedden dat hij ons heeft gemist....grapje!!!

01 januari, 2006 17:58  
Blogger Yosra E-B said...

Als je iets doet doe het dan goed!!!....hahahah

01 januari, 2006 20:44  
Blogger Yosra E-B said...

'hmhm'Wat bedoeld u daar mee???
Ik ben ook een leerling als de andere.

01 januari, 2006 22:13  
Blogger Yosra E-B said...

Hey zoveel comments maat!!!!
Ik mis jullie allemaal zo!!!
En jullie hebben jullie mij soms niet gemist???
Of kennen jullie mij niet meer,Zou kunnen.

02 januari, 2006 13:09  
Anonymous Anoniem said...

is da een turk liedje da daar op sta ???

02 januari, 2006 19:46  
Blogger Yosra E-B said...

Ne.Wie ben jij,als ik vragen mag???

02 januari, 2006 20:27  
Blogger Yosra E-B said...

Wat zou meester nu doen in Tenerife???
Kan hij nu echt niet iets op deze blog typen????

02 januari, 2006 23:21  
Blogger Yosra E-B said...

Nog ongeveer 5dagen geduld en ik zie jullie terug!!!Ik mis jullie zo!!!

03 januari, 2006 23:03  
Blogger Yosra E-B said...

Hij komt denk ik zondag terug sebiet ziet hij zo zijn hele klas aan het vliegveld!!!Leuke aankomt;)!!!

04 januari, 2006 20:24  
Anonymous Anoniem said...

Toch even een pc met internet gevonden...En maar posten terwijl ik aan het luieren ben in het zonnetje...Het is hier inderdaad een zalig weertje, rond de 20 graden.Wat vliegt de tijd snel. Mijn vakantie zit er al meer dan de helft op...maar ik zal goed uitgerust zijn om er terug in te vliegen!!! Vele groetjes allemaal en tot binnenkort !!

04 januari, 2006 22:37  
Blogger Yosra E-B said...

Hey meester!!!
Eindelijk je zegt iets.Zo te zien gaat alles kids daar!!!
E mensen ik heb jullie zo gemist!!!
groetjes
Yosra E.B

05 januari, 2006 14:03  
Blogger Yosra E-B said...

Ons schoolagenda van 23.12 was:
L:boek lezen:bespreking.
Frans :dictionnair leren blz. 80-81-82
T:rapport:ondertekenen

uitrusten:VAKANTIE!!!!

groetjes
Yosra E.B

05 januari, 2006 19:52  
Blogger Yosra E-B said...

Kubra als je al die zinnen van je samen in 1 keer typt....Dan heb je nog een mooi verslag!!;)
...hahahaha

06 januari, 2006 19:16  
Blogger Yosra E-B said...

Meester,we gaan terug over die tekst van dat kerstfeest enzo....Kom jij daar pas nu achter dat ons klasje vol talent zit???

07 januari, 2006 11:43  
Anonymous Anoniem said...

JA kubra.

07 januari, 2006 14:32  
Blogger Yosra E-B said...

Meester zal vandaag terug komen uit Tenerife!!!!

08 januari, 2006 11:48  
Blogger ward ict said...

Inderdaad, we zijn vandaag terug veilig geland op de thuisbasis. Nog even de families de beste wensen gaan wensen en we zijn er weer klaar voor want morgen is het weer zover...Jullie hebben weer zeer goed geblogd heb ik gezien. Natuurlijk heeft ons Kübra een beetje gezeurd om het aantal comments te doen stijgen. Er zijn ook een paar leerlingen die ijverig aan hun blog gewerkt hebben. Hopelijk heeft ook iedereen zijn boek gelezen en de dictionnaire voldoende herhaald.. Tot morgen !!!

08 januari, 2006 12:29  
Blogger Yosra E-B said...

Nou ja Kubra.Hij bedoeld denk ik omdat je soms zo van die (onbenullige) zinnen typt.....sorry.
Ben je boos???

08 januari, 2006 14:35  
Blogger Yosra E-B said...

Morgen is het weer school!!!
Cool!!!

08 januari, 2006 18:46  

Een reactie posten

<< Home