20 juni 2006

LESSEN EN TAKEN

lessen : geen
taken : geen

15 Comments:

Blogger robin said...

KWAAD BERICHT
Ik heb een kwaad bericht over quinten hij heeft namelijk in mijn gezicht gespugd als we overstaken met juf annelies ik vind dit niet grappig gelieve hier iets aan te doen.

20 juni, 2006 20:10  
Blogger ward ict said...

Heb het hele verhaal al gehoord. Komt in orde, Robin !

20 juni, 2006 20:13  
Anonymous Anoniem said...

Ja meester Quinten spugte me in het gezicht maar deze keer ging hij echt te ver.
t'Is de druppel die de emmer liet over lopen .
Dat was echt geen respeckt hebben.
en hij was dan nog onbeleeft tegen de juffen echt geen respeckt.
En, sorry dat we dit op de blog moesten zeggen. Miki

20 juni, 2006 20:16  
Blogger Yosra E-B said...

Hey allemaal.
Dit jaar was het eht een leuke klas!!!
En het is nog altijd leuk!!!!
En het blijft leuk!!!
'En vooral cool ;)"

20 juni, 2006 20:18  
Anonymous Anoniem said...

Ilham, als je er bij was had je bijna het zelfde gezegt.

20 juni, 2006 20:19  
Blogger robin said...

ik vind het spijtig dat ik het op de blog moet zetten maar als hij te ver gaat gaat hij te ver .

20 juni, 2006 20:21  
Blogger robin said...

Ilham vinde gij het normaal als iemand in u gezicht spugd en nu stoppen we over dat spugen .

20 juni, 2006 20:22  
Blogger robin said...

Weet iemand die website nog van leopoldsburg ?

20 juni, 2006 20:23  
Blogger robin said...

Ach ik weet het al www.opendeurleopoldsburg.be

20 juni, 2006 20:26  
Anonymous Anoniem said...

Ja,Ilham hij vind dat misschien normaal. Quinten heeft mij ook gespugt in het gezicht .

20 juni, 2006 20:27  
Blogger robin said...

Wat gaan we allemaal doen :Behendigheidspistes, kruipen, klimmen, springen over voertuigen, netten, koorden, waterhindernissen…, een volledig parcours zonder nat te worden?
Behendigheidsproeven met de hefkraan
Sluippistes of ongezien aan de andere kant geraken
Koordenpistes je durf testen op geringe hoogte
De Death Ride van op grote hoogte aan slechts één touw naar beneden glijden.
Hindernissenparcours
Meerijden met een rupsvoertuig, een zware of lichte vrachtwagen over het prachtige militaire oefenterrein
Zelf rijden met een jeep (vanaf 6 jaar)
Granaat precisie - werpen met namaak granaten trachten om in de juiste doelen te werpen
Night Vision over een hindernissenparcours, volledig in de duisternis, met behulp van onze nachtzichtapparatuur de uitgang vinden.
Win een luchtdoop???
Zelf rijden met Masai Quads op een afgebakend parcours
Meerijden met een SUZUKI jeep
De tuimelwagen van de federale politie
Technopolis wetenschapsstand zelf een wetenschapsproef uitvoeren
Landmijnen zoeken, leggen en ontmijnen.
De reflexmoto tijdig kunnen stoppen met de BMW motor van de militaire politie

20 juni, 2006 20:28  
Blogger robin said...

Mega wijs.

20 juni, 2006 20:30  
Anonymous Anoniem said...

Ok ik surf gaar je blig hahah.

20 juni, 2006 21:09  
Anonymous Anoniem said...

Ok ik surf gaar je blig hahah.

20 juni, 2006 21:09  
Anonymous Anoniem said...

Ilham er zijn 28 comment dus er zijn genoeg voor een dag. hij vind alles te weinig of normaal.

20 juni, 2006 21:13  

Een reactie posten

<< Home