04 december 2006

LESSEN EN TAKEN

Lessen : Frans leren U 12 : t3 : voc. 3 x schrijven en invullen in werkboek
taal : doelwoorden leren : thema 2 : toets
Taken : cijferen in werkboek oplossen
kussen ? om 8.15 u op school !



Morgenvoormiddag filmvoormiddag : Ben-Hur !
Een schitterende film die een goed beeld weergeeft over het leven van de Romeinen !
Verenigde StatenAvontuur / Drama212 minuten geregisseerd door William Wylermet Charlton Heston, Jack Hawkins en Haya HarareetTwee oude jeugdvrienden komen na een lange tijd weer tegen over elkaar te staan, de ene is een Joodse Prins (Ben-Hur) en de andere een Romeinse generaal. Ze zijn blij elkaar weer te zien na zo'n lange tijd maar hun verschillende politieke meningen zorgen voor heel wat overlast tussen de twee. Uiteindelijk wordt Ben-Hur als slaaf op de Romeinse galeien gezet en men verwacht dat hij nooit meer terugkeert. Vastbesloten om zijn joodse volk te redden houdt hij vol in het harde leven als slaaf.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Meester we hebben zeker geen toetsen morgen?

04 december, 2006 18:13  
Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat de filmleuk is !!!!

04 december, 2006 18:13  
Anonymous Anoniem said...

Van wa?

04 december, 2006 18:14  
Anonymous Anoniem said...

Waarom is niemand op de blog?

04 december, 2006 19:48  
Anonymous Anoniem said...

Ja Firdevs hoe kun je nu toetsen geven als je naar een film van 3uur en 13minuten kijkt!

04 december, 2006 21:22  
Anonymous Anoniem said...

Ik hoop dat het een leerrijke ffilm is!

04 december, 2006 21:22  
Anonymous Anoniem said...

Ik hoop dat de film leuk+ leerrijk zal zijn.

05 december, 2006 08:20  
Anonymous Anoniem said...

Meester het is al dinsdag.Surf eens naar mijn blog!

05 december, 2006 17:21  
Anonymous Anoniem said...

Ja ik vond het ook een leuke film!Surf eens naar mijn blog!En Tenzile wat is je familienaam!

05 december, 2006 19:14  
Anonymous Anoniem said...

Voor het filmpje op mijn blog!

05 december, 2006 19:22  
Anonymous Anoniem said...

Het formaat van de filmpjes is in .mov dat kun je bekijken met apple quicktime http://www.apple.com/quicktime/download/win.html

05 december, 2006 21:24  

Een reactie posten

<< Home