11 maart 2007

Bezoek aan het inleefatelier Guatemala.

Een reactie van Mohammed !

Vandaag zijn we naar het inleefatelier van Guatemala in Gent geweest.Guatemala is een land in Midden-Amerika.Op school moesten we eerst wel meer dan 2 weken voorbereiden! Maar het was het waard want toen we in het inleefatelier aankwamen dachten we echt dat we in Guatemala waren! Maar dat was lang niet het enigste want de kinderen die indianen moesten spelen kregen traditionele kledij en de kinderen die ladinos moesten spelen kregen westerse kledij. In het begin kreeg je een naamkaartje en een groen kaartje met de opdrachten die je moest uitvoeren. Sommige moesten in bar staan, anderen mochten dan in de textielfabriek werken maar het enigste dat ze allemaal gemeen hadden was dat ze allemaal heel hard moesten werken voor een hongersloon! Na een tijdje kwam een vrouw die een don speelde en vroeg ons of we op de koffieplantages wouden werken! Op het einde werd er een feest georganiseerd door de dorpelingen voor de stadsmensen omdat de stadsmensen hen zo goed hadden geholpen.Ik vond het heel leuk in het inleefatelier. Maar de vraag is wat vonden jullie ervan?

6 Comments:

Blogger mohamed said...

Dankjewel om het te posten!

12 maart, 2007 12:36  
Blogger ward ict said...

Graag gedaan.

12 maart, 2007 13:12  
Anonymous Anoniem said...

meester wanner feeft mohamed dat gepost( waw ik begin ook al veel te bloggen)

18 maart, 2007 14:43  
Blogger mohamed said...

Oomer faruk als je meer zou bloggen dan zou je misschien beter met een pc omweg kunnen!

18 maart, 2007 20:33  
Anonymous Anoniem said...

en mijn naam is niet oomer faruk ok en ik blog veel (als ik me verveel en als ik meester blij wil maken) en ik blog veel

19 maart, 2007 15:59  
Blogger mohamed said...

Je klinkt nogal gefrustreerd Omer faruk!

20 maart, 2007 22:51  

Een reactie posten

<< Home