26 juni 2007

Doe-aan-sportbeurs en fietstocht !

Op dinsdag 26/06/2007 zijn we voor de laatste keer samen gaan sporten met de zesdeklassers van D.D. Eerst waren we van plan om met de fiets naar de Flanders Expo te rijden.Maar omdat een aantal oude mannen niet durfden fietsen terwijl het regende werd het fietsen afgelast en gingen we met de tram naar de expo. Met de tram waren we er veel te vroeg.Dus moesten we wachten op zesdeklassers van D.D.Toen ze eindelijk aankwamen kon de leuke sportdag eindelijk beginnen.Er waren vierenzeventig verschillende sporten, waaronder een aantal balsporten, denksporten, verdedigingssporten, gevechtsporten en fietssporten. De denksporten en fietssporten vond ik maar niks. Maar de balsporten vond ik heel erg leuk. Want bij elke balsport wonnen we tegen de tegenstanders. Bij het olympisch schieten was ik een kluns. Maar bij het karabijnschieten was ik heel goed. Boksen vond ik leuk, want ik kon me even afreageren. Minivoetbal vond ik moeilijk omdat ik als doelman mijn handen niet mocht gebruiken.Terwijl we bezig waren konden we nog een gratis drankje halen. Om tien voor twaalf was het gedaan. We namen de tram naar school. Daar aten we onze boterhammen op in de klas.Omstreeks één uur namen we onze fiets en gingen we naar de vestiging van Sint-Paulus in de Ebergiste De Deynestraat. Daar begonnen we onze fietstocht samen met de zesdeklassers van D.D. Die was ongeveer 25 km lang. Het was gepland om langs meester Wily zijn huis te rijden. Maar de plannen vielen aan diggelen. Zo hadden we al veel minder pijn in de rug en ons achterste. Maar natuurlijk ook minder pret. Een paar meisjes van D.D. waren nogal luidruchtig. Daar konden sommigen niet tegen. Maar uiteindelijk was dit een succesvolle sportdag. Wat vonden jullie van de sportdag. Reacties graag… niet alleen mijn mening telt, ook die van jullie. Als je je rechten goed kent dan weet je dat dit een vrij land is. Dat betekent dus dat je een vrije meningsuiting hebt. Dus zoals ik zei, ook jullie mening telt.

Alweer een prachtig verslag van onze topreporter ter plaatse….Mohamed Abdulhakim !

9 Comments:

Blogger mohamed said...

Hé meester je hebt het eral opgezet!dankjewel!

26 juni, 2007 20:52  
Blogger mohamed said...

Meester zou reporter of iets in die richting iets voor mij zijn?

26 juni, 2007 20:59  
Blogger mohamed said...

Meester als de koning iets breekt zoals hij nu zijn dijbeen brak.Heeft hij intussen tch een vervanger nodig.Wie wordt dan zijn vervanger(ster).Komt zijn vrouw op de eerste plaats of prins Filip?

26 juni, 2007 21:03  
Blogger ward ict said...

Een reporter...journalist...verslaggever...zou een ideale keuze kunnen zijn hoor. Ik dacht dat Eli van Brussel ook iets in de richting van journalistiek deed.

26 juni, 2007 21:08  
Blogger ward ict said...

Ik vrees geen kat... als opvolger...

26 juni, 2007 21:09  
Blogger mohamed said...

Aaa dankjewel voor de raad mijn moeder wil dat ik iets in de richting van journalistiek doe en mijn vader richting dokter.Wat ik zelf dus te hoog gegrepen vind!

26 juni, 2007 21:12  
Blogger mohamed said...

Meester dat is volgens mij maar één keer gebeurd dat de koning werd vervangen.Toen LeopoldIII (bangste koning ooit) naar Duitsland vlucht.In ballingschap in Zwitserland verbleef.Prins Boudewijn was te jong dus nam Karel van België,graaf van Vlaanderen de leiding nam als regent.Heb ik gelijk of niet?

26 juni, 2007 21:21  
Blogger mohamed said...

Meester ik heb een programma gevonden waarmee je gratis naar een aantallanden kunt bellen.Via je pc of je niet-mobiele telefoon!

26 juni, 2007 21:39  
Blogger KLAS 5A en 5B said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

07 juni, 2011 15:03  

Een reactie posten

<< Home