14 oktober 2005

De verjaardag van meester Ward.

4 oktober : werelddierendag !
Hé…. toevallig de dierenliefhebber zijn verjaardag namelijk die van meester Ward.
Die dag moesten we eten meebrengen om te ontbijten.
Die morgen hebben we zijn plaats versierd.
Toen kwam hij binnen en hij was in de wolken.
Hij zei:”Dat is de mooiste verjaardag die ik in mijn 40 jaren heb gehad”.
Hij nam heel veel foto’s.
Het was echt de “maks”, zo iets hebben wij nog nooit meegemaakt.
Onze meester houdt veel van dieren.
Toevallig is zijn verjaardag op dierendag.
Hij kweekt zelfs slangen en vogels .
Wij vinden de meester cool !
En hij heeft veel gevoel ! !Dat vinden wij cool.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

meester i vind dat eht lif voor u da ge u tijd daar zo in steek
bedant!!
ons blog is echt fet

14 oktober, 2005 21:02  
Anonymous Anoniem said...

ja yosra kvind da ook dat het erg lief is dat meester zijn tijd daar insteekt
en onze blog is echtDE MAX

14 oktober, 2005 21:28  
Anonymous Anoniem said...

meester ik weet effen ni waarbij ik het moet schrijven maar ik scrijf het nu gewoon hier eigenlijk wil ik gewoon zeggen dat jij de tofste meester ooit bent
nauw klasgenoten willen jullie hier dan jullie menig zeggen over meester en meester hoe moet ik het zeggen maar je hebt het echt heel erg knap gedaan al je tijd hier voor insteken dat vind ik pas knap,een applaus voor meester of toch niet dat vind hij een beetje kinderachtig. maar meester ik weet niet hoe ik het moet zeggen er bestaat namelijk geen woord waar al die mooie lieve kleine woordjes inzitten nu zal je me wel begrepen hebben daag ik vind onze blog heel leuk uitgevonden

14 oktober, 2005 22:01  
Anonymous Anoniem said...

van wie dit gedicht ook komt er staat en wij hebben de stoel versierd Quinten heeft dat wel gedaan maar anders vin ik het heel mmooi echt waar dat was gewoon men menig hoor

15 oktober, 2005 22:35  

Een reactie posten

<< Home