08 november 2005

Dag van de poetsvrouw !!!



Deze namiddag werd onze poetsvrouw Martine eens extra in de bloemetjes gezet door alle leerlingen en leerkrachten van de school. Dit feest werd in de gymzaal gevierd o.l.v. onze twee getalenteerde toneelspelers
Brother P.
&
Sister LDVD.

Aangezien er voor bijna elk beroep een speciale dag bestaat(je kan dit terugvinden op een scheurkalender) hebben wij er met onze school één bijgevoegd, nl.
DAG VAN DE POETSVROUW !!

Elke klas zorgde voor een leuke attentie, onze klas schreef enkele eigen gemaakte gedichtjes over onze poetsvrouw. Hier vind je alvast enkele foto's.














18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hallo het is hier Martientje,kijk eens naar die foto.Wardje was blij dat hij op mijn schootje mocht zitten .Hij stond al op de eerste rij ,om een bloemetje te geven .Hartelijke dank voor alle leerlingen en leerkrachten ,het was een mooie namiddag groetjes de poetsvrouw (Martientje)

08 november, 2005 19:10  
Anonymous Anoniem said...

Wat een origineel idee. Daar zal Martine wel blij mee geweest zijn!
Denken jullie nu echt dat ik jullie niet meer zou kennen? Ik denk nog vaak aan jullie hoor en ik vertel in mijn nieuwe klasje soms wel eens iets over jullie ;-)
Ik zou heel graag eens op bezoek komen, maar dat kan enkel als wij een vrije dag hebben en jullie niet hé! Maar je ziet mij zeker nog wel eens verschijnen op school!
Trouwens, erg mooie blog!
En Quinten, jij bent ook wel goed bezig hé met dat bloggen, amai! En weer een nieuw liefje? Dat verbaast mij niet hoor!

09 november, 2005 08:10  
Anonymous Anoniem said...

Meester het is maar goed dat Kimberley haar vader er niet bij was.

09 november, 2005 13:25  
Anonymous Anoniem said...

hey ik ben een leerling van juf christine en zo te zien vinden jullie aar een een mega juf !mooie blog

09 november, 2005 15:08  
Anonymous Anoniem said...

Danku wel Sakina jullie blog is ook mooi!

09 november, 2005 16:08  
Anonymous Anoniem said...

O mijn allah Kijk eens naar mijn mond hihihihiho.Ik was juidst aan het lezen.

09 november, 2005 16:17  
Anonymous Anoniem said...

Meester Ward je ziet er zeer mooi uit.

09 november, 2005 18:37  
Blogger ward ict said...

Hey Hamit, is het internet geïnstalleerd dan bij jullie thuis ?

09 november, 2005 18:38  
Anonymous Anoniem said...

Hallo,weet iemand juf christine haar blog ?.????

09 november, 2005 20:30  
Anonymous Anoniem said...

ja ons Martientje mag wel eens in de BLOEMETJES gezetworden he!!???!!??

09 november, 2005 20:48  
Anonymous Anoniem said...

Martientje staat er mooi op.Maar gij ook ze meester!

09 november, 2005 22:28  
Anonymous Anoniem said...

Ja,Kimberley ik weet juf Christine haar blog.
Jufchristine.blogspot.com
Viala Kimberley.
En Martine moest wel heel gelukkig geweest zijn.

10 november, 2005 08:10  
Anonymous Anoniem said...

Ik vond het echt leuk alle kinderen mochten iets doen.

10 november, 2005 08:19  
Anonymous Anoniem said...

Kijk eens naar Jessica,Ilham en Roja.Kijk eens hoe Jessica haar gedicht voordraagt.Zo grappig maar het was wel een leuke dag dinsdag.Kimberley haar mama was wel verast.

10 november, 2005 08:25  
Anonymous Anoniem said...

het is leuk dat ze er is voor ons

17 november, 2005 19:27  
Anonymous Anoniem said...

Het was wel een leuke dag

18 november, 2005 08:25  
Anonymous Anoniem said...

Mevrouw Martin ziet er mooi uit en meester ook.

19 november, 2005 14:57  
Anonymous Anoniem said...

Ze kijkt zeer blij!!!

16 december, 2005 09:54  

Een reactie posten

<< Home