09 januari 2006

Lessen en taken

MIJN BESTE WENSEN AAN IEDEREEN IN 2006 !
Ik wens iedereen een goede gezondheid
en het plezier en de vreugde moeten we zelf maken !
We beginnen alvast met een feestje voor de eerste dag,
nl. de verjaardag van Ilham.
Daarom geen echt huiswerk vandaag !
Lessen : spelling : woorden herhalen
Taken : toets Frans ondertekenen
We wensen onze jongste spruit een leuke en gezellige verjaardag
en een prachtig offerfeest!!
'


De foto laat geen twijfel bestaan...de deugnieterij stroomt er nog van...

8 Comments:

Blogger Yosra E-B said...

Het is een mooie foto(Zoals Lindsay al zei)En de snoepen waren lekker...wat zeg ik...Ze waren super lekker...Wat zeg ik...Ze waren zodanig lekker dat het geen naam heeft.

09 januari, 2006 18:11  
Blogger Yosra E-B said...

Ne,ik zou niet weten waarom.
Kubra ik ben geen kweni wat dat tegen niets kan hoor!!!(Is niet kwaad bedoeld)En daarbij ik zal nooit kwaad op je zijn!!!

09 januari, 2006 19:15  
Blogger ward ict said...

Wat een deskundige uitleg Kübra ! Waar haal je deze nuttige informatie vandaan ?

09 januari, 2006 19:28  
Blogger ward ict said...

Joepie...lekkere koekjes..alhoewel ik op mijn lijn moet letten...Ik kan al niet wachten..

09 januari, 2006 20:44  
Blogger Yosra E-B said...

Meester eet ze toch maar voor het af te leren!!!Hahaha 5kg.bij,kan toch geen kwaad???...grapje

09 januari, 2006 21:49  
Blogger ward ict said...

Meester moeten we s'morgen ook komen?

09 januari, 2006 23:07  
Blogger ward ict said...

Je maakt zelf de keuze Hamit.

09 januari, 2006 23:24  
Blogger Yosra E-B said...

Gelukkig verjaardag Ilham.Hopelijk wordt het een leuke 11jaar zoals de 10jaar!!!

11 januari, 2006 19:35  

Een reactie posten

<< Home