24 januari 2006

Lessen en taken

Lessen : spelling leren : -ei en -ij homoniemen
Taken : rekenen blz. 43 oplossen
2 toetsen ondertekenen

Informatie i.v.m. VEILIG CHATTEN EN INTERNETTEN !!!
Wanneer je 12 jaar bent beschik je over
een elektronische identiteitskaart.
Je kan met deze identiteitskaart ook veilig chatten.
Daarvoor heb je een gratis kaartlezer nodig.
Op deze website vind je alle informatie terug
en ook het aanvraagformulier
dat je online kan invullen met je ouders.
Na enkele dagen vind je dan de kaartlezer in je bus.

10 Comments:

Blogger Yosra E-B said...

Hey ik ben ook al klaar.Jessica ik denk niet dat meester nu ga kunnen antwoorden want hij had verhadering....Ik zal eens een kijkje nemen op dat link.

24 januari, 2006 17:16  
Blogger Yosra E-B said...

Moet je daarvoor al een paspoort hebben???

24 januari, 2006 17:18  
Blogger Yosra E-B said...

Meester ik denk dan er 2 fouten op die site staan....Web site is toch aan elkaar:website???
en october is toch:oktober???

24 januari, 2006 18:43  
Blogger ward ict said...

Je moet inderdaad eerst een identiteitskaart hebben, alleen dan kan je de kaartenlezer GRATIS aanvragen. Dit kan je allemaal lezen op de site. En je hebt het goed gezien Yosra, dit zijn twee fouten !

24 januari, 2006 18:56  
Blogger Yosra E-B said...

Wat heb je gedaan Quinten???

24 januari, 2006 19:51  
Blogger ward ict said...

Sumëyra, zo'n liedje op je blog laten afspelen kan je niet in een handomdraai oplossen hoor. Eigenlijk gaat dat niet maar ik ken een beetje html-taal en ik plak zo'n code in de template en ik leg een link naar een andere site. Dus ik maak een grote omweg. Maar met deze uitleg zal je niet veel wijzer geworden zijn hé. Ik kan het je wel tonen op school. Je moet maar eens binnenspringen.

24 januari, 2006 21:07  
Blogger ward ict said...

Nee, je vergist je niet hoor! Nog een beetje geduld.

24 januari, 2006 21:17  
Anonymous Anoniem said...

Dat is gewoon gratis!!!

25 januari, 2006 08:24  
Blogger ward ict said...

Dan ben ik al lang thuis hoor...best spreek je af direct na school.

25 januari, 2006 13:02  
Anonymous Anoniem said...

wat is dat voor iets????????????

28 januari, 2006 15:55  

Een reactie posten

<< Home