27 juni 2007

Schoolreis Leopoldsburg.

Vandaag waren we al vroeg uit de veren voor onze schoolreis naar Leopoldsburg.
Hieronder vinden jullie enkele filmpjes en foto's om de sfeer op te snuiven en nog even na te genieten. Gewoon klikken op de links.
filmpje unimog
filmpje sluipen Mathieu, Harley en Mohamed
filmpje sluipen Didem
filmpje sluipen Jennifer

En terug een verslagje van onze topverslaggever Mohamed...waarschijnlijk zijn laatste...

Op woensdag 27 juni 2007 vertrokken we om zeven uur naar Leopoldburg. De rit duurde 2 uur.Omdat het zo'n lange tocht was moesten we ons bezig houden. Het eerste uur lukte dat perfect. Maar daarna was de bus net een heksenketel. Precies om 9 uur waren we er. Het eerste wat we mochten doen was meerijden in een jeep. Omdat onze chauffeur traag reed zeiden we zondagsrijder tegen hem en toen begon hij harder en gekker te rijden.Toen de rit gedaan was zeiden de leerkrachten dat we het nog eens mochten doen. Deze keer hadden we weer een zondagsrijder. Maar onze truc lukte bij hem niet, dus moesten we het zware geschut boven halen we zeiden: "Onze bomma's rijden nog sneller dan jou!". Maar zelfs dat lukte bij hem niet. Dus zwegen we maar. Toen de rit gedaan was zei hij:"Als jullie bomma's sneller dan mij rijden waarom rijden jullie dan niet met jullie bomma's mee?". Daarna mochten we met unimo's meerijden. Meester zei: "De ruigste mannen zitten in de cabine". Mathieu en ik geloofden het. Maar het was helemaal het omgekeerde.Toen mochten we een hindernissenparcour afleggen. Daarna mochten we weer met een unimo meerijden. Deze keer hadden Mathieu en ik al meer pret. Daarna gingen we naar de hondsdolle hondenshow kijken. We mochten een deathride doen. Maar ook een touwenparcour. Daarna deden we een sluipparcour waar Mathieu een vrouwelijke soldaat probeerde te versieren. Wat dus een flop werd. Voor we weg gingen speelden we nog playstation. Daarna kwamen we met de bus terug. De terugweg speelden we (zesrn) doen,durven of waarheid. Daarna bleek dat vermoeidheid besmettelijk was. Want eerst sliep alleen Jennifer, dan Didem, dan Firdevs, dan Tenzile… alleen wij bleven wakker. Het was een hele leuke dag alleen jammer dat er een paar jongens niet mee konden.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Schone filmpjes meester.

Voor die foto's zou je eens wat foto's van je auto naar hannahzot@hotmail.com doorsturen.
Het moet niet e liefst eens vanbinnen en van buiten.

PS: Morgen kom ik zeker eens langs.

27 juni, 2007 21:37  
Blogger ward ict said...

Dank u...je bent welkom. Voor de lotus elise surf je gewoon op google en je vindt alles wat je wil hoor...daarvoor dient het internet.

27 juni, 2007 21:47  
Anonymous Anoniem said...

Dat zag er een heel toffe schoolreis uit. Knappe filmpjes! Tot halfacht op school gebleven tot de laatste werd opgehaald... ;-)

27 juni, 2007 22:13  
Blogger ward ict said...

En wie was dat ???

27 juni, 2007 22:18  
Blogger mohamed said...

Goed gefilmd!

27 juni, 2007 22:22  
Anonymous Anoniem said...

het was een leuke dag,Mohhamed goed geschreven dat tekstje

28 juni, 2007 10:05  
Anonymous Anoniem said...

Het was mij bijna gelukt om die vrouwlijke soldaat te vesieren.

28 juni, 2007 10:08  
Anonymous Anoniem said...

Wow,zeer goed tekstje ik zou het echt niet beter kunnen fomuleren !!

28 juni, 2007 10:08  
Anonymous Anoniem said...

Echt,ik had daar niets van gemerkt Mathieu

28 juni, 2007 10:09  
Anonymous Anoniem said...

Woyow zwaar schoolreis !!!

28 juni, 2007 11:34  
Anonymous Anoniem said...

Meester srr was het vergeten maar kijk Morgen ik meen het kom ik zeker langs.
Het mag regenen hagelen of sneeuwen :p.
Ik kom zeker langs rond 3uur sta ik daar wel

28 juni, 2007 18:34  
Anonymous Anoniem said...

Meester als ik die foto's zie is het gwn zalig.

Die orange en gele met open dak is gwn zalig.

Hopelijk neem je het mij niet kwalijk dat ik er vandaag niet was.

28 juni, 2007 18:37  
Blogger ward ict said...

Ik dacht dat je morgen ging komen...dus ik had je niet verwacht hoor...En zien is idd zalig...je moet er dan eens mee rijden...nog veel zààààààààààààààààààààààààààààààliger...

28 juni, 2007 20:46  

Een reactie posten

<< Home