14 oktober 2005

De dieren staan in de wei.
En de varkens staan erbij.
“Kijk daar” riep de slang.
En de koe zei : ik ben bang.
Boer Jan was een kapper.
En de dieren zijn dapper.
De koe vroeg : “Schilder me eens rood.”
Dan kan ik eens op de boot.
Het varken vroeg : Ik wil wel eens geel.
Dan bak ik heel wat meel.
Het paard vroeg : Geef mij dan eens groen.
Koop me dan een grote pompoen.
En ik, de ezel wil wel eens paars.
Dan koop ik me gauw een laars.
Oh, wat een werk! Al die dieren, ik geef ze maar wat ze willen.
Want ik moet ze wel verwennen, want het is werelddierendag.
Quinten en Robin

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hey kijk nu meester heeft er vandaag er ook aan gewerkt en ons gedicht van mij en robin staan erop joepi dank u meester

14 oktober, 2005 19:01  
Anonymous Anoniem said...

Quinten zo te zien heeft meester u gelukkig gemaakt miss. zit het wel aan Robbin zijn talent;)
...grapje

14 oktober, 2005 20:53  
Anonymous Anoniem said...

neen want het gedicht heb ik het meeste gezegt hihi

15 oktober, 2005 12:24  
Anonymous Anoniem said...

robin heeft dus geen talent

15 oktober, 2005 13:19  
Anonymous Anoniem said...

oh zo grof maar quinten gij houd u percies niet aan de afspraen

15 oktober, 2005 19:02  
Anonymous Anoniem said...

haha de gedichtjes zijn echt leuk uitgevonden doe zo voort kinderen

15 oktober, 2005 19:28  
Anonymous Anoniem said...

jah ik bedoel da wel zo niet he jij zegt robin heeft dus talent ik zij robin heeft sus geen talent maar ik bedoel daarmee dat ik er een beetje aan gedaan heb en robin wat gdaan heeft snapje yosra dus ik gou me wel aan de afspraken

15 oktober, 2005 22:32  
Anonymous Anoniem said...

oh sorry!
staan mijn oren er nog op ja ;)

16 oktober, 2005 18:59  
Anonymous Anoniem said...

Goed zo !!!

18 oktober, 2005 16:44  

Een reactie posten

<< Home